♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

:))))))

1390/11/23 12:03
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانیییییییییییییییییییییییییی

الان که دارم مینویسم انقدررررررررررررررر تکون میخوری ماشالا که نگووووووووووووووووو تازه یه هوییییییییی یه جای شکمم میاد بالا ولی با اینکه تو هفته 30 هستم نمیدونم دقیقا کجاته اخه میگن اخراش میفهمم دستته یا پاته اخیییییییییییییییییی گوگلییییییییییی من

کاشکی زودتر اخر فروردین بشه بیای پیشم عزیزم ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عزیزم انقدر تکون میخوری یه روز که تکونات کم میشه انقدر دلم شورررررررررررررر میزنه ولی میگم توی نانازیم خوب بلاخره استراحت میکنی دیگه شاید الان خوابی

ولی شنیدم میگن بچه هایی که تو شکم مامانشون خیلی خیلی تکون میخورن از این وروجکا میشنننننننننن توام که همیشه تکون میخوری همیشه هم بیداری فکر کنم وقتی بیایی من موهامو باید دونه دونه بکنمممممممم ولی تو بیااااااااااااااا اون با من

راستی عزیزم میخوام عکسای سونو 3 بعدیتو بزارم

البته واسه هفته 15 بود که رفتم ولی میزارمش حالا عزیزم

                                              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صوفیا
24 بهمن 90 1:15
مرجان جون ایشالله به سلامتی زایمان کنی و نی نیه خوشگلت بیاد تو بغلت منم سامیار زیاد ورجو وورجه میکرد و الانم حسابی از خجالتمون دراومده وعاصیمون کرده از حالا خودتو اماده کن موفق باشی گلم


مرسی صوفیا جونم خدا سامیار خفظش کنه عزیزممممممممم
مریم
25 بهمن 90 1:15
دوستاي گل و ماماناي مهربون. اگر براي نيني هاي نازنين و يا كوچولوهاي توي شكمتون دنبال لباسهاي تك و شيك و مارك دار ميگردين لطفاً از فروشگاه ما ديدن فرماييد. babybrandsstore.blogfa.com/ شماره تماس توي سايت هست. امكان ارسال به تمام نقاط ايران وجود دارد. حضور به همراه همسر و خريد حضوري امكان پذير است. هزينه پيك /پست با خريدار خواهد بود. ممنونم.
مهدي
25 بهمن 90 4:34
سلام آبجي مرجان
ايشاالله ني ني خوشگل وسالم گيرت بياد/منم عاشق بچه ام يك ماه ديگه عروسيمه برام دعاكن


سلاممممممممم
اااااا به سلامتی ایشالا به دل خوش عروسی بگیری حتما دعا میکنم
ممنون از نظرتتتتتتتتت